Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

ΑΛΑΝΙΑΡΗΣ (Μ. ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ)

Ο Αλανιάρης του Μάρκου. Ζεϊμπέκικο από Ρε Χουζάμ. Έτος ηχογράφησης το 1934.  Το ερμηνεύει ο ίδιος και παίζει το μπουζούκι. Κιθάρα παίζει ο Κώστας Σκαρβέλης και ζίλια η Μαρίτσα Πανδρά. Το ακούτε σε πρώτη εκτέλεση εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=azozKyjFIDg
Παρτιτούρα για τρίχορδο μπουζούκι, κιθάρα και ζίλια




ΕΙΜΑΙ ΑΛΑΝΙΑΡΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΩ ΚΙ ΑΠ΄ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠ΄ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΤΗ ΣΟΥΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ ΔΕΝ ΟΡΙΖΩ ΕΙΜΑΙ ΑΛΑΝΙΑΡΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΩ ΤΣΟΝΤΑΡΕΙΣ ΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΤΣΙΜΠΟΥΚΑΚΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΜΑΣΤΟΥΡΙΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΜΠΟΥΖΟΥΚΑΚΙ ΚΑΝΤΟΝΕ ΝΤΕΡΒΙΣΟΜΑΓΚΑ ΤΟΝ ΑΡΓΙΛΕ ΝΑ ΤΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΤΙΕΣ ΤΟΥ ΘΥΜΑΡΙΟΥΝΑ ΠΙΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΜΑΣΤΟΥΡΙΑ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΕΣ ΤΟΝ ΤΕΚΕ ΜΑΣ ΟΛΟΙ ΕΣΕΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ ΠΕΡΗΦΑΝ΄ ΑΡΓΙΛΕ ΜΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου